• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vilka faktorer bör företag beakta vid utveckling av centrala butikskomplement? En kvantitativ studie om förväntningar och kundtillfredsställelse av IKEAs citybutiker och planeringsstudios

Examinationsnivå
Student essay
URL:
https://hdl.handle.net/2077/73356
Samlingar
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
Fil(er)
22-29.pdf (386.6Kb)
Datum
2022-08-16
Författare
Lindqvist, Alva
Carlsson, Hannah
Nyckelord
Butikskomplement, förväntningar, kundtillfredsställelse, generationsteori, geografisk-, demografisk- samt psykografisk segmentering
Serie/rapportnr.
Management och organisation 22:29
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV