Show simple item record

dc.contributor.authorLindqvist, Alva
dc.contributor.authorCarlsson, Hannah
dc.date.accessioned2022-08-16T11:49:49Z
dc.date.available2022-08-16T11:49:49Z
dc.date.issued2022-08-16
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2077/73356
dc.language.isosween_US
dc.relation.ispartofseriesManagement och organisation 22:29en_US
dc.subjectButikskomplement, förväntningar, kundtillfredsställelse, generationsteori, geografisk-, demografisk- samt psykografisk segmenteringen_US
dc.titleVilka faktorer bör företag beakta vid utveckling av centrala butikskomplement? En kvantitativ studie om förväntningar och kundtillfredsställelse av IKEAs citybutiker och planeringsstudiosen_US
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Business Administrationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record