Opposition som lärande. Monologiska och dialogiska aspekter i oppositionen av examensarbetet. Arbetsrapport
dc.contributor.author | Franke, Anita | |
dc.contributor.author | Kullberg, Birgitta | |
dc.date.accessioned | 2010-07-19T13:26:38Z | |
dc.date.available | 2010-07-19T13:26:38Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1404-062X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/22998 | |
dc.description | Rapport maj 2010 | sv |
dc.format.extent | 42 s. | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | Institutionen för pedagogik och didaktik | sv |
dc.relation.ispartofseries | IPD-rapport | sv |
dc.subject | Examensarbete | sv |
dc.subject | Opposition | sv |
dc.title | Opposition som lärande. Monologiska och dialogiska aspekter i oppositionen av examensarbetet. Arbetsrapport | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | report | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet | sv |
dc.contributor.organization | University of Gothenburg | sv |