• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education / Institutionen för pedagogik och didaktik (-2010)
  • IPD-rapporter
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education / Institutionen för pedagogik och didaktik (-2010)
  • IPD-rapporter
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Opposition som lärande. Monologiska och dialogiska aspekter i oppositionen av examensarbetet. Arbetsrapport

Utgivare
Institutionen för pedagogik och didaktik
Övrig beskrivning
Rapport maj 2010
URL:
http://hdl.handle.net/2077/22998
Samlingar
  • IPD-rapporter
Fil(er)
gupea_2077_22998_1.pdf (244.1Kb)
Datum
2010
Författare
Franke, Anita
Kullberg, Birgitta
Nyckelord
Examensarbete
Opposition
Publikationstyp
report
ISSN
1404-062X
Serie/rapportnr.
IPD-rapport
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV