• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education and special education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, IPS (2010-)
  • Magisteruppsatser (IPS)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education and special education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, IPS (2010-)
  • Magisteruppsatser (IPS)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bildens betydelse för läsförståelsen hos elever med lässvårigheter

Examinationsnivå
Student Essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/27922
Samlingar
  • Magisteruppsatser (IPS)
Fil(er)
gupea_2077_27922_1.pdf (2.235Mb)
Datum
2011-10-27
Författare
Mann, Carina
Rensfelt Blixt, Siw
Nyckelord
läsförståelse
lässvårigheter
lässtrategier
bild
multimodal
multimedial
Serie/rapportnr.
Speciallärarprogrammet
VT11-IPS-26 SLP600
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV