• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of pedagogical, curricular and professional studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession (IDPP)
  • Magisteruppsatser (IDPP)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of pedagogical, curricular and professional studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession (IDPP)
  • Magisteruppsatser (IDPP)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Feed up, Feed back, Feed forward? En studie av tre gymnasielärares arbete med Lärande Bedömning i klassrummet

Examinationsnivå
Student essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/32122
Samlingar
  • Magisteruppsatser (IDPP)
Fil(er)
gupea_2077_32122_1.pdf (684.7Kb)
Datum
2013-02-05
Författare
Buregård Eklund, Annika
Nyckelord
lärande bedömning
feedback
feed up
feed back
feed forward
kamratbedömning
självbedömning
alignment
Serie/rapportnr.
Magisteruppsats
HT12-IDPP-05 PDA461
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV