• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vocational English in Policy and Practice

Utgivare
Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
URL:
http://hdl.handle.net/2077/38413
Samlingar
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Fil(er)
gupea_2077_38413_1.pdf (1.573Mb)
Datum
2015
Författare
Lindahl, Katarina
Nyckelord
Vocational
English
policy enactment
upper secondary education
education policy
teachers’ influences
VOLL
Bernstein
framing, horizontal and vertical discourse
classification
Publikationstyp
licentiate thesis
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV