• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tal, resonemang och representationer - en interventionsstudie i matematik i förskoleklass

URL:
http://hdl.handle.net/2077/39038
Samlingar
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Fil(er)
gupea_2077_39038_1.pdf (737.1Kb)
Datum
2015
Författare
Sterner, Görel
Nyckelord
matematik
intervention
tal
resonemang
representationer
Publikationstyp
licentiate thesis
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV