• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teachers’ understanding and assessment of oral proficiency. A qualitative analysis of results from interviews with language teachers in Swedish lower secondary schools

URL:
http://hdl.handle.net/2077/39226
Samlingar
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Fil(er)
gupea_2077_39226_2.pdf (3.933Mb)
Datum
2015
Redaktör
Frisch, Maria
Nyckelord
second language didactics
English
oral proficiency
national tests
performance assessment
teacher perception
intended and perceived curriculum
Publikationstyp
licentiate thesis
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV