• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Masteruppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Masteruppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SOCIAL MEDIA AND TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT. Swedish teachers’ discussion in thematic Facebook groups.

Sammanfattning
To analyse ways in which Swedish teachers engage in social media informally for professional development. The focus lies on teachers joining a thematic group on Facebook in order to participate in the sharing and obtaining of practical knowledge.
Examinationsnivå
Student essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/57007
Samlingar
  • Masteruppsatser (IPKL)
Fil(er)
gupea_2077_57007_1.pdf (783.6Kb)
Datum
2018-07-04
Författare
Ramadani, Herolind
Nyckelord
teacher
social media
professional development
Serie/rapportnr.
VT18-2920-002-PDA699
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV