• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of pedagogical, curricular and professional studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession (IDPP)
  • Kandidatuppsatser (IDPP)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of pedagogical, curricular and professional studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession (IDPP)
  • Kandidatuppsatser (IDPP)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

VAD HÄNDER EFTER EN FLIPP? En studie av interaktion i det flippade klassrummet

What happens after the flip? A study of interaction in the flipped classroom

Sammanfattning
The main role the flip appears to be to provide prior understanding of the lesson content and to free up time in the classroom for interaction. In both of these cases it is necessary to have the flip outside of lesson time.
Examinationsnivå
Student essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/57299
Samlingar
  • Kandidatuppsatser (IDPP)
Fil(er)
gupea_2077_57299_1.pdf (1.277Mb)
Datum
2018-08-07
Författare
Nesbit, Heather
Hugo, Linus
Nyckelord
Flipped classroom, inverted classroom, flippat klassrum, interaction, interaktion, peer instruction, peer-assisted learning, cooperative learning, collaborative learning, kooperativt lärande, kollaborativt lärande, grundskola, primary school, secondary school, high school.
Serie/rapportnr.
VT18-2930-010-LKXA1G
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV