• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education / Institutionen för pedagogik och didaktik (-2010)
  • IPD-rapporter
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education / Institutionen för pedagogik och didaktik (-2010)
  • IPD-rapporter
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ämnesdidaktisk teori för matematikundervisning. Ämneskunskapers relation till individ och omvärld

Utgivare
Institutionen för pedagogik och didaktik
URL:
http://hdl.handle.net/2077/23004
Samlingar
  • IPD-rapporter
Fil(er)
gupea_2077_23004_1.pdf (731.0Kb)
Datum
2002
Författare
Löwing, Madeleine
Nyckelord
Ämnesdidaktik
Matematikundervisning
Publikationstyp
report
ISSN
1404-062X
Serie/rapportnr.
IPD-rapport
2002:11
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV