• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Assessing Language or Content? A comparative study of the assessment practices in three Swedish upper secondary CLIL schools

URL:
http://hdl.handle.net/2077/40701
Samlingar
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Fil(er)
gupea_2077_40701_4.pdf (1.724Mb)
Datum
2015
Författare
Reierstam, Helena
Nyckelord
assessment
CLIL
written tests
EFL
biology
history
upper secondary school
teacher cognition
Publikationstyp
licentiate thesis
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV