• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • RIPS: Rapporter från Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education and Special Education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik (2010-)
  • RIPS: Rapporter från Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fångad av praktiken: skolutveckling genom partnerskap

Utgivare
Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
URL:
http://hdl.handle.net/2077/46268
Samlingar
  • RIPS: Rapporter från Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
Fil(er)
gupea_2077_46268_2.pdf (2.705Mb)
Datum
2016
Redaktör
Rönnerman, Karin
Olin, Anette
Eli, Moksnes Furu
Wennergren, Ann-Christine
Publikationstyp
report
ISBN
978-91-86857-17-2 (tryckt)
978-91-86857-16-5 (pdf)
Serie/rapportnr.
RIPS: Rapporter från Institutionen för pedagogik och specialpedagogik
11
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV